Thursday 22 October 2009

~EMAS PERTAMA AKU~

Inilah roman omeh dari pandangan belakang PG Bar 20gram
Ini gambar depan, sampai teropong kamera pun leh nampak, kilau botul
Ha... yang ni disertakan kad pembelian beserta pengesahan

Pertama kali aku mengucapkan Syukur Alhamdulillah, kerana pada hari ini aku telah berjaya memiliki emas dari Public Gold Bar 20gram dari agen Seremban En. Azrul. Terima kaseh kepada En. Azrul kerana telah bersusah payah mengambil emas tersebut di Bdr Sunway Selangor dan menghantar kepadaku.

Rase lain macam aje, first time katakan...selalunye emas ni familiar kat kaum hawa. Aleh2 mcm tak caye je aku dah milik emas. Alhamdulillah... ini semua hasil pembacaan dari blog jutawan emas dan rakan2 blog emas yang lain. Yang mana telah membuka minda aku tentang kepentingan memiliki emas sebagai aset kehidupan akan datang. Walaupun bermula 20gram, tapi takpalah akan aku tambah sedikit demi sedikit mengikut kewangan aku. Bak kata pepatah "sedikit - sedikit, lama - lama jadi bukit kan..." Terima kasih kepada semua rakan2 blog emas yang sudi berkongsi ilmu dan pengalaman. Semoga ilmu ini akan memberi manfaat kepada kita semua.

3 comments:

  1. hehehe sok kalo orang rumah nak beli emas ... kasik je la beli ekk ... heheheh suke nyerr ...

    ReplyDelete
  2. ape lg..
    nanti belikan utk adik 1 dinar ye..
    he2..peace!!:)

    ReplyDelete
  3. SilverGoldBull is your reputable precious metals dealer. They will provide you with bargain, live prices and they will ensure your bullion is delivered to your door discreetly and securely.

    ReplyDelete