Sunday 15 August 2010

MENANAM DAUN MAPLE 1/10 OZ



Salam buat sahabat2 yang dirahmati.....mmmm...... lame benar aku tak up-date blog ni ha...bukan apa maklumlah nak tulis kena ada mood sikit...kalo takde tu yang dah bersawang tu...hehehe...

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan Salam Ramadhan... semoga Ramadhan kali ini kita dapat beroleh rahmat dan keampunan dari Allah SWT...Amin...

Untuk posting kali ini...aku ingin menceritakan yang hobi baru aku sekarang ialah menanam pokok daun maple....aik menanam ??? apa tu ??? hehehe... oklah bukan tanam daun...cuma membeli emas maple leaf keluaran bank UOB...hehehe untuk makanan ternakan kijang emas aku yang makin membiak.... So.. bajet besar dah takde... jadi belilah dan tanam emas maple yang kecik2....takpalah... dah itu aje yang aku punya fulus ada...sempena rega emas jatuh bulan Julai ari tu...aku belilah sikit2....



Cuma aku hanya dapat menanam maple leaf 1/10 oz (3.11g) sebanyak 5 kpg je... nak tambah lagi dengar ceta dr member2 penanam daun maple ni dan sekarang ini pun ... diorang kata bank UOB tak keluarkan lagi emas dlm kuantiti yang kecik2....maksud aku sebelum ini bank UOB mengeluarkan emas dlm kuantiti 1/20 Oz, 1/10 Oz, 1/4 0z, 1/2 Oz dan 1 Oz. So stok memang dah takde lah ..... barang rare akan datang ni.....

Ok itu aje aku nak kongsikan....sblm itu, aku nak ucapkan terima kaseh kpd saudara edy, jay dan saudari rino kerana telah menolong aku membeli emas maple leaf 1/10 Oz...

No comments:

Post a Comment